Monday, May 11, 2015

Lite hängig

Gårdagen försvann, jag sov bort stora delar av dagen, har någon förkylning i kroppen. Egentligen började det i torsdags kväll, jag var så hemskt trött och frusen och sov när jag kom hem från jobbet. Kände mig bättre på fredagen, då var jag ledig. I lördags var jag ju i Köpenhamn, det var lite blåsigt och kallt, sen var jag ute en sväng på kvällen med mina arbetskamrater. Så egentligen har jag väl inte riktigt lyssnat på kroppen, tror det var därför jag kände mig så kass igår. Känner mig lite bättre idag, har schema fyra och en halv timme i eftermiddag så jag ska gå in i duschen snart och göra mig iordning, känns som att jag ska kunna jobba. Känner jag annorlunda efter jag gjort mig iordning får jag ringa L, men jag tror jag ska kunna ge mig av. Idag skiner solen i alla fall, igår stormade det jättemycket det jag såg utanför fönstret mellan mina sovperioder.

No comments: