Thursday, May 14, 2015

Nya skor

Jag behöver förnya mitt skoförråd nu i vår och sommar. Jag gillar ju ballerinaskor även om dom inte är helt optimala att jobba i en hel dag. Har ett par beiga/svarta och ett par rosa, men dom rosa såg jag nu har blivit helt fula. Har kollat i skoaffärer här i stan och även i Köpenhamn i lördags men hittar inte några jag gillar. Jo jag hittade ett par knallrosa på Illum i Köpenhamn från Yves St Laurent men dom gick på över 3000 dkr så det var ju inte att tänka på. Jag brukar inte ha problem att hitta snygga skor men det verkar inte finnas något vidare utbud av ballerinaskor denna säsongen konstigt nog. Kollade på ett par träskor på nätet som finns på Scorett, lite tveksam, hade ett par träskor för några år sen men dom här är lägre klack, men tror ändå det kan vara lite jobbigt att gå i dom en hel dag. Hittade till sist ett par espadriller i ljust rosa skinn som jag beställde via nätet från Nilsons och så klickade jag även hem kilsandaletterna på bilden från hm faktiskt, dom är i skinn. Det är något jag är noga med, att alltid ha skor i skinn. Får väl se nu om något av det här passar mig.
Har varit och lämnat en blomma till L idag, vi har lagt ihop, hon blev så glad. Hoppas nu vi kan fortsätta hålla kontakten framöver.

No comments: