Saturday, May 23, 2015

Lördag

E kom i förmiddags och vi gav oss ut på stan, det är soligt idag men lite blåsigt. Jag gick och lämnade tillbaka klänningen jag klickat hem från mq, provade ett par andra där men hittade inget jag blev nöjd med. Vi gick till NoaNoa och provade några klänningar till, inte nöjd nu heller, men köpte en blus istället. För nu har jag kommit på att jag ska ha klänningen jag köpt innan på själva examensdagen och sen på festen ska jag ha vita jeans och den här blusen. För det ska vara i ett tält och jag tror det blir bra, man måste inte ha klänning den kvällen. Skönt, nu är detta problem löst. Jag och E gick och fikade på Le Croissant, det nya fiket i Gallerian där man kan sitta ute på en terass på andra våningen, det var jätteskönt att sitta i solen och gott att fika på räkmacka och en cheesecake. Sen gick vi vidare till Tivoliparken och den fina Hälsoträdgården som finns där, så ljuvligt. Min hemstad har blivit en rolig stad som utvecklas mycket och det händer faktiskt en del här.

No comments: