Saturday, May 09, 2015

Härlig lördag

Har haft en dejlig dag i den lille byen, Köpenhamn alltså. Jag och E tog tåget i morse och började med att strosa runt lite, blir alltid så glad när jag kommer till en större stad med lite puls. Vi tittade lite i affärer, &otherstories finns ju där, superfina kläder, skor och annat. Vi var på Illum, det stora varuhuset, där finns ju en Sephora-butik i varuhuset, jag köpte två nagellack och en tvål. Sen strosade vi vidare, hamnade vid Norrebro och där var så fina saluhallar med all sorts mat, där passade vi på att äta, det var fullt oväsen med massor av människor och skön stämning. Sen började det tyvärr regna så det var inte så roligt att gå omkring efter det, vi var rätt nöjda med så vi tog tåget hem. På vägen hem fick jag sms från L, min chef, om att hon och M skulle gå ut och ta ett glas vin och ifall jag ville haka på, det ville jag såklart så jag gick direkt till butiken när vi kom fram med tåget till Kristianstad, då var det dags att stänga där så vi gick till Bånken, M anslöt och där har vi suttit i några timmar. Nu skulle M och L gå vidare, men jag gick hem, känner mig trött efter denna långa dagen. Men en sån mysig lördag det blev!

No comments: