Friday, December 25, 2015

Juldagen

Var en alldeles perfekt julafton igår. Min kusin I bor så himla fint, ljus härlig lägenhet med utsikt över Sundet och Öresundsbron, som för övrigt tändes upp extra mycket igår. God mat, roligt att träffa moster I och en väninna till min kusin. Avslappnad stämning och mycket skratt. Det är väl precis så en julafton ska vara. Vi var hemma vid 22-tiden och då bytte jag och S julklappar. Jag fick en härlig julklapp, jag ska få gå på Hamlet på Dramaten när jag kommer upp till Stockholm på S:s 25-årsdag. Några kompisar till henne ska gå med. Jag har varit en gång på Dramaten tidigare och sett Doktor Glas med Krister Henriksson, vilken upplevelse!! Sen fick jag en fin berlock till mitt Thomas Sabo-armband och en ny kaffebryggare!! S tycker min nuvarande är så tråkig. Den här nya har inbyggd avstängningsfunktion och en kanna där kaffet håller sig varmt i två timmar, hon är för rolig som köper kaffebryggare till mig. Idag blir det lite slappande, det tråkiga är att dagen försvinner så snabbt, vi har inte haft så bråttom upp på morgonen och imorgon är det jobb igen. Kort julhelg för mig.

No comments: