Tuesday, December 08, 2015

Tisdag

Jobbade tre timmar igår, en mjukstart. Det behövs för jag är så himla trött och andfådd av allt jag gör. I morse sov jag länge, stängde av klockan när den ringde och somnade om, sen ringde S och väckte mig. Jag börjar ju inte förrän kl 13 så jag kan sova ut. Är sen ledig tre dagar för att jobba helg. Jag frågade min chef igår om julschemat är klart, har nämligen inte fått några extratider att tala om. Hon var inte klar med det, men julveckan är om mindre än två veckor. Lite mer framförhållning kan man nog begära. Kan ju vara bra att börja planera lite själv, jag ska skicka något till J, har köpt en liten julklapp och ska hitta på något mer, behöver komma iväg i slutet på denna veckan så han säkert har det innan jul även om dom inte firar jul i Japan. Men jag har ju som sagt några dagar ledigt denna veckan som jag hinner en del på. Herregud, det är nästa bara två veckor till julafton!!

No comments: