Wednesday, December 16, 2015

Onsdag

Det är jobbigt det här med Zelda, jag väntar på att få medicin hemskickad, jag oroar mig för hur jag ska kunna få i henne den och nu verkar hon heller inte må bra. Funderar på om hon kan ha haft den här parasiten i många år, Svea som jag hade tidigare som dog för ca sex år sen var ju inte heller bra i magen, tänk om det är hon som haft parasiten från början och smittat Zelda? Tänk om man kunde prata med sina djur, nu kan man bara gissa. Jag fäster mig så otroligt vid dom, tanken att inte få ha henne kvar är helt omöjlig att tänka. Detta tynger mig.

2 comments:

Anonymous said...

Skickar en stor kram!
Konstigt att du ska ge tablett! Kan inte veterinären hjälpa dig? Jag har iofs en vanlig bondkatt men skulle aldrig få i henne tablett! Min förra katt lyckades jag lura en gång med att krossa tablett o lägga i tonfisk. Tonfisk åt hon aldrig mer sedan.
Marie

ime said...

Tack för kramen ☺ hon ska ha en kapsel om dagen i två veckor. Ska ta reda på om jag får krossa den annars fattar jag inte hur det ska gå till.
Kram