Tuesday, December 29, 2015

Tisdag

Det blev ett Sölvesborgsbesök idag, temperaturen höll sig på rätt ställe, gick inte under noll alltså. Efter jag klippt mig fikade jag på Ritz, gick lite på stan, skulle vilja ha nya jeans, hittade inget dock och jag behöver mina pengar till annat denna månaden. Medicinen ska dyka upp till Zelda nu och den går på tusen kronor, har fått ta prov på Tilda också och hennes prov gick på 1300 kronor. Så jag ska inte köpa något på rean. Köpte dock varmrökt lax med mig hem, köpte ny kattmat hos veterinären, var på Maxi och handlade och sen var jag på stan hemma. Hämtade julklappen från A som tagit posten väldigt lång tid att dela ut. En olivtvål med fårull runt sig som går att tvätta sig med, har aldrig hört talas om något liknande, doftar jättegott. Hade beställt en Blueberry ansiktsmask från Maria Åkerberg som också dök upp idag. Så det har inte varit någon vila på min lediga dag och imorgon jobb igen.

No comments: