Tuesday, April 12, 2016

Tisdag

Hittade en lista i en blogg som jag tänkte ge mig på:

Vilken är din favoritglass?
Det är mjukglass - alla gånger.

Vad skulle du göra om du vann en miljon, även om du levde ditt drömliv?

Då skulle jag resa mer, först direkt tillbaka till Japan och passa på att se Tokyo också.

Vilken är utan tvekan din bästa TV-serie?
Downton Abbey. Är så ledsen att den är slut.

Hur hanterar du en situation om du är i ett stort rum med massa folk och du ingen känner – då det förväntas att man ska vara social ex på en fest/kalas/jobbfest osv?
Jag ger mig väl helt enkelt in i närmsta hop av människor och försöker komma in i samtalet.

Vad är du nöjdast med med dig själv och varför?
Det är nog att jag vågar ändra mitt liv när jag känt för det, att jag skolade om mig helt i vuxen ålder och sa upp mig från ett ställe där jag varit i hela mitt liv.

Om du hamnar i ett bråk, hur hanterar du det, är du den som tar fighten eller som tar emot?
Jag tar fighten. Har alltid gjort. Däremot har jag väl lärt mig att välja mina strider, tror jag i alla fall.

Vad dras du till för bloggar, vad är viktigt på en blogg, vad ska finnas med anser du?

Gärna vardagsbloggar, när man får läsa om andra människors liv. Tycker det är intressant med personliga bloggar, när man vågar berätta om sitt liv utan att försköna. Vissa kändisbloggar gillar jag, typ Pernilla Wahlgren, hon är så positiv och det kan kännas så skönt att läsa en feelgood-blogg. Vissa kändisbloggar handlar bara om prylar och pengar.

Vem är bästa programledaren anser du på tv?, varför?
Gillar Kristian Luuk och Fredrik Lindström, de kompletterar varandra bra.

Har du träffat någon kändis och pratat med & i vilken situation var det då i så fall?
Nej, kan inte komma på att jag gjort det.

Vilken är den roligaste sporten att utföra eller se på?
Utför sporter kan jag ju inte påstå att jag gör. Hahaha. Däremot älskar jag att titta på friidrott.



No comments: