Thursday, April 21, 2016

Torsdag

Under en period nu i april kan man lämna in kläder på H&M som man inte använder längre. Jag tänkte jag skulle ge mig på min garderob och hjälp vad snabbt jag fick ihop två kassar kläder, kändes om om jag lätt kunnat få ihop tio kassar. Tog mig till stan och lämnade kassarna och fick två kuponger á 50 kronor vardera, det kände jag till att man skulle få men inte att man var tvungen att handla för 300 kronor för att få rabatten. Då känns det som man liksom börjar om, att man på nytt fyller sin garderob... jag vill inte hålla på så här. Nu känner jag att jag behöver handla mest där jag jobbar, men det blir ändå inte så mycket. Har faktiskt lite tappat intresset att shoppa. Tycker det är roligare med hudvårdsprodukter, men det kan man ju inte heller tokshoppa. Men försöker handla bra märken på skincity.se t ex.
Idag är det fina vädret bortblåst, det är riktigt aprilväder.
Blev tillfrågad om att jobba på Kicks i Hässleholm på lördag, men det kan jag tyvärr inte, jobbar ju här i stan då. Inser att jag jobbar fyra av fem lördagar i april. Får inte ihop det, det är hela tiden olika besked om hur vi ska jobba och ändå blir det inte så!?

No comments: