Saturday, December 24, 2011


En alldeles underbar avkopplande julafton. Efter lite brunch med lite lite utvalda juldelikatesser gjorde S en porterstek i eftermiddag och det var jättejättegott, äntligen har vi skippat julmaten. Men jag gjorde lite ris a la malta som vi åt lite senare. Julklapparna var förträffliga, jag har nu nästan lika många Filippa k-muggar som på bilden, fick två nya av J och choklad med av honom, av S fick jag en liten Thomas Sabo-berlock att hänga i mitt långa halsband, choklad, ett jojo-kort laddat med pengar och 150 danska kronor, vi ska alltså åka till Köpenhamn på tisdag. Eller jag fick bestämma, kunde ju blivit Helsingör också, men jag känner för Köpenhamn. Ska bli så himla mysigt. Fick två pocketböcker också av henne. Till J gav jag två handdukar, choklad och pengar (han sparar ihop till flygbiljett till Japan), till S gav jag en lampa, vinglas, en bricka, choklad och Dolce&Gabannas klassiker till parfym som jag just för tillfället inte kommer på vad den heter... så fick vi ett spel också av S som vi har spelat ikväll. Vi är rätt trötta allihop nu, det tar på krafterna att fira jul.

No comments: