Friday, December 23, 2011


Jobbet i Karlskrona igår var inget att ha, måste nog bli lite mer selektiv och förhöra mej lite mer innan jag ger mej av till intervjuer. Det kostar att åka på intervjuer, jag söker ju både i Helsingborg, Malmö och Karlskrona och att åka långt och redan efter några minuter inse att det inte är något känns bara onödigt. Men som lilla S sa, jag får vara tacksam att dom erbjuder mej jobb, men jag kan inte gå med på vilka villkor som helst. Men det var i alla fall mysigt att gå lite på stan, vi körde förbi där vi bodde, S är ju född i Karlskrona, vi fikade, jag köpte en julblomma, julklapp till E. Sen hämtade vi upp J i Mjällby på väg hem. Så nu är vi samlade hos mej, tre vuxna och tre katter i min lilla lägenhet... det blir mysigt men trångt. Nu har vi ätit lite brunch, jag och S har varit och handlat, jag var och lämnade en liten julblomma till moster R, hon blir alltid glad när jag kommer. Ikväll åker barnen till sin pappa på lite uppesittarkväll, E kommer till mej, vi ska äta lite god mat. Hysteriskt mycket folk på Maxi, jag tänkte om vi åker dit hyfsat tidigt var det nog lugnt, men det var det inte.

No comments: