Wednesday, December 21, 2011


Här har det hänt saker. Tre av oss fyra säljare blev uppsagda igår. Väldigt märkligt. Känns som det företaget har akuta likviditetsproblem. Att inte få mer än några veckor innan allt blir avbrutet. Det är ju faktiskt bara nu i december vi fått kunder att bearbeta. Jaha. Igår var jag nog lite chockad, fattade inte riktigt. Idag har jag mest varit ledsen. De andra är också ledsna och fattar ingenting. C var riktigt arg och kom inte ens idag. En av tjejerna grät, inte en av oss som blev uppsagda utan en som redan jobbar där. Och jag kommer att sakna människorna, det har varit en rolig tid. Vi ska sluta nästa fredag, jag får tyvärr inte min julledighet, blir kanske desto längre ledighet sen istället. Suck suck. Försöker vara positiv, det har alltid löst sej innan, men det är jobbigt ändå. Jobbigt att behöva åka dit de här sista dagarna, luften har gått ur mej helt.

No comments: