Monday, June 24, 2013

Är lite fundersam över Svalas tillfrisknande, hon såg fin ut förra veckan och det verkade gå åt rätt håll, nu är hon jättekladdig igen under hakan, precis som om det rinner från munnen. Tycker mest hon håller sig undan också. Ringde och pratade med veterinären här där jag bor men han hänvisar till Helsingborg, han känner att det helt enkelt är över hans kompetens, det är en ovanlig diagnos hon har. Ringde därför djursjukhuset som i så fall tycker att jag ska komma akut, alltså inte med en gång utan imorgon. Det är inte lätt att veta hur man ska göra, får fundera lite och kolla in henne. Jag tog fram en leksak och då var hon på bushumör, det var inte dom andra katterna.... hon hade väl inte busat om hon mått dåligt? Samtidigt vill jag inte att infektionen kommer tillbaka och att jag ignorerat det. Det är så jobbigt när djuren är sjuka.

No comments: