Sunday, June 30, 2013

Vilken dag. Var hos läkaren i förmiddags som inte är riktigt nöjd med mitt öra, jag ska dit ytterligare en gång i veckan. Sen åkte jag till Helsingborgs djursjukhus med Svala igen, svullnaden har kommit tillbaka, hon har varit orolig i natt, vet inte hur många gånger jag vaknat av att hon snott omkring liksom i min säng. Jag har haft på känn att det kommit tillbaka och då var det bara att komma igen enligt veterinärerna. Hon är nu inlagd igen, fler prover ska tas och det känns väldigt angeläget att komma fram till vad felet är, det kan vara en liten sten som sitter i spottgångarna eller något annat som inflammerar, måste i vilket fall som helst vara jättejobbigt för henne och då blir jag så ledsen, min lilla goa Svala. Hon har dessutom gått ner i vikt så hon äter nog inte ordentligt heller. När jag körde dit var det fruktansvärt väder, det var rena skyfall och storm, stora vattenkaskader på vägen, så jag fick köra sakta.
Inte blev det någon flytt av J:s säng heller idag, hans pappa ångrade sig och ville inte hjälpa till om jag inte betalade.....???!!!! Vi förstår ingenting. Nu får jag och S lösa det själva, förhoppningsvis imorgon efter jag jobbat klart.

4 comments:

Home2tiny said...

Fy så trist att ni inte mår bra. Hoppas ni kryar på er o får en bra start på veckan. Kramisar Tina

ime said...

Tack, vad snäll du är!
Kram

Åsa said...

Det är det bästa, att göra det själv om ngn jävlas med en.
Hoppas kisse mår bra snart :( å att de hittar vad som är fel..
Stor kram på dig!

ime said...

Ja för det mesta är det bäst att göra det själv, men det är ledsamt när man är pappa och inte bryr sig....
Kramar