Tuesday, June 11, 2013

Besiktigade bilen i morse, var några lampor som var sönder, annars var allt ok, men det blir ombesiktning, konstigt tycker jag, för några lampors skull? Sen åkte jag till lilla mamma som fyller år idag, köpte en bukett blommor som bl a innehöll luktärter, mamma odlade själv såna i vår trädgård. Fick inte direkt någon kontakt med henne idag, hon var så trött, men det känns bra att ha varit där i alla fall. På vägen därifrån kom jag på att jag ju kunde hälsa på moster R, så det gjorde jag, köpte varsin kaka med mig och nu har jag kommit hem efter några timmar. Man pratar och skrattar mycket när man är hos henne, hon är verkligen en frisk fläkt.

3 comments:

Åsa said...

Åh va härligt det är med såna människor :) de som får en att må gott och skratta med hela kroppen :)
Kram på dig!!

ime said...

Ja visst är det och hon är hela 89 år gammal!
Kram

Renée said...

Hoppas hon hänger med flera år till!