Saturday, September 13, 2014

Lördag

Låter kanske lite banalt men jobbet idag var väldigt bra för mig, jag har varit glad och V är så härlig att jobba med och extra roligt när hon berättade att det var tack vare hennes lobbande som gjorde att jag var där. Bara att hoppas att jag får hoppa in fler gånger. Så skönt att för en gångs skull känna sig uppskattad på en arbetsplats. Jag hade glömt en hel del, jag har ju inte jobbat med detta på hela året men efter ett tag var jag hyfsat inne i kassasystemet igen och jag lyckades hitta lite varor som kunderna efterfrågade. Det är ju detta jag vill jobba med, som jag konstaterat tidigare. När jag kom hem med tåget mötte lilla S mig och vi hann med en snabb fika på Espresso House här, jag har faktiskt aldrig varit där i denna stan och dom har ju godaste caffe latten. Sån lyx.

No comments: