Tuesday, September 02, 2014

Vacker sensommardag

Idag är det en såndär underbar sensommardag som jag älskar. Väldigt skönt då att få åka hem efter lunch. Nu måste jag visserligen tillbringa eftermiddagen i tvättstugan men hinner kanske njuta lite på balkongen också.
Det var rätt kul att jobba i Lund idag, försäljningen gick bra och många som jobbar där är trevliga. Det är kul att jobba med ungdomar också, tycker det är roligt när dom pratar med mig och berättar saker. Förresten skickade jag iväg en ansökan på jobbet jag skrev om, jag velade verkligen fram och tillbaka. Men jag är långt ifrån säker på att jag vill ha det, men kanske behöver jag inte alls fundera på det. Jag har idéer och önskemål om hur jag skulle vilja ha det och får jag bara jobba regelbundet i Älmhult så är min situation bra, jag fyller gärna upp lite dagar ibland i Lund, sen såklart så önskar jag att jag fick jobba med försäljning av skönhetsprodukter, men man vet aldrig, någon gång kanske det blir aktuellt igen.

No comments: