Tuesday, September 16, 2014

Tisdag

Jobbet i Lund är bra på det sättet, så länge som jag extraknäcker i alla fall, att jag kan ringa och hoppa över morgonpasset och bara ta eftermiddagen utan problem som jag gjort idag. Jag har nämligen sovit så himla dåligt i natt. Tog lång tid igår att somna och sen har jag vaknat många gånger, senaste vid 3-tiden och då låg jag vaken länge. Så jag orkade bara inte gå upp när klockan ringde fem. Jag känner mig slut i min kropp. Sov några timmar till och bestämde mig sen för att åka iväg i alla fall. Jag behöver det. Behöver träffa lite människor, försöka få struktur. Annars är risken att jag slumrar till på dagen idag och då kan jag inte sova ikväll igen. Förutom det här senaste som hänt har jag ett jobbigt år bakom mig och jag har inte haft någon semester förutom en ynka vecka då jag dessutom var sjuk halva veckan. Jag är inte 25 längre utan får försöka prioritera min hälsa, men jag vet inte riktigt hur. Jag skulle behövt vara lite ledig och fått lite miljöombyte.

2 comments:

Åsa said...

Börja med att säga nej. Unna dig det. Ta ut en vecka semester. Du är inte 25 längre, helt sant. Dax att sätta Marie i första rummet nu :)
Fortsätt inte att jaga tills du stupar?!

Kraaam!

ime said...

Helt rätt Åsa :)
Kram