Monday, September 15, 2014

Måndag

Valresultatet är väldigt sorgligt. Jag kan inte för mitt liv förstå att människor väljer att lägga sin röst på ett främlingsfientligt och rasistiskt parti. För det är vad det är hur mycket företrädarna för det partiet än försöker påskina något annat.
Jag ska inte jobba mer i Älmhult. De har valt att satsa på de som är yngre och jag är inte ledsen över det. Speciellt inte efter att jag jobbade på Kicks i lördags för det är det jag allra helst vill jobba med. Ska se lite vad som händer i framtiden, har ju också möjlighet att kontakta spa:et igen om jag vill jobba där på helger, men vill hålla dörren öppen för Kicks också. Har ju Lund-jobbet också där jag kan fundera på om jag ska jobba mer schemalagt eller fortsätta extraknäcka. Det är viktigt att det känns bra där man jobbar, att dom man jobbar ihop med är sjyssta.

No comments: