Friday, April 24, 2015

Nyfriserad Zelda

Gick upp tidigt idag min lediga fredag, Zelda skulle nämligen få ny frisyr. Slogs av hur välmatchat mitt hem är när jag tagit denna bilden, både soffan, mattan och Zelda har samma färg!!
Blev tillfrågad om jobb i butiken i Lund på tisdag, blir så glad när dom hör av sig eftersom jag vet att dom har mer extrapersonal än mig, jag behöver verkligen extrapengar. Det kolliderar visserligen med årsmötet med bostadsrättsförening men för mig måste jobb gå före. Jag vet inte om dom blir sura, men jag har aviserat att jag kan vara suppleant istället för sekreterare för då är det inte så farligt om jag inte kan vara med på alla möten. Men det verkade inte ordföranden vara intresserad av.
Nu ska jag städa av lite och stryka kläder. Härliga lediga fredag.

No comments: