Thursday, April 16, 2015

Torsdag

Idag skulle min pappa ha fyllt 90 år om han levt. Jag ska åka och sätta en bukett rosor vid graven. Har min helg idag och imorgon, är alltså ledig, sen jobbar jag både lördag och söndag, öppnar och stänger butiken båda dagarna. Det går väl bra att vara ledig i veckan och jobba helg, det är så varannan vecka. Jag gillar ju att ha det så här, lite olika tider och dagar, att jobba åtta till fem måndag till fredag tycker jag är så extremt tråkigt. Det blir ingen helg i Jönköping i vår, vi fick inte riktigt ihop det, kanske blir i sommar istället. Jag vet inte så mycket om sommaren, jag har ju inga betalda semesterdagar och jobbar ju inte heltid så kanske kan jag hoppas på fint väder när jag är ledig och att man kan hitta på något då. Drömmer ju om att hälsa på J i höst.

No comments: