Thursday, April 23, 2015

Torsdag

Jag tycker det är skönt att jobba mindre och livskvaliteten höjs för mig när jag dessutom kan gå till jobbet MEN när det är dags för lön inser jag att det är tufft att leva så här. Man kan inte jobba så här lite och leva ungefär som vanligt, den ekvationen går inte ihop. Det är ett dilemma. Ändå är jag ingen som lever stort. Det är hyra och lån på lägenheten som är de stora utgifterna, sen har jag det normala, el, mobil internet och så vidare. Slås igen av tanken om jag ska sälja min bil. Imorgon ska jag få Zeldas päls fixad hos veterinären, katterna är en stor utgift med försäkringar, veterinärbesök osv, men dom ger ju så himla mycket, skulle aldrig kunna välja bort dom. Nej jag behöver nog jobba mer, kan inte ha det så här i fortsättningen.

No comments: