Thursday, April 02, 2015

Torsdag

Igår var jag på personalmöte kl 8 i nya butiken, vi tog det viktigaste först eftersom jag var tvungen att gå för att åka till Hässleholm. Vi ska få åka på utbildning till Göteborg den 13 april, ska bli roligt. Öppnade sen alltså butiken i Hässleholm, jobbade till lunch och tog sen tåget till Lund för att jobba eftermiddag och stänga den butiken. Det är roligt att jobba i Lund, det är så mycket kunder och då trivs jag. Roliga kunder också. Men igår när jag var hemma klockan 21 var jag rejält trött, fick ta Pågatåget eftersom Öresundståget var rejält försenat. Var och skrev på revisionsberättelsen, skickade ett mail till ordföranden för ett par dagar sen och berättade att jag är tveksam till fortsatt styrelsearbete eftersom det kolliderar med mitt jobb, mitt förslag var att jag kanske kunde vara suppleant istället OM jag ska fortsätta. Har inte fått någon återkoppling än, som sagt, det är inga människor som svarar på mail särskilt snabbt om dom svarar överhuvudtaget. Ska fundera lite nu under påsken, får jag ingen återkoppling alls är det höjden av nonchalans, då får jag avgå. Har inte lust att lägga tid och energi på något sånt här.
Idag ska jag försöka hinna till graven och göra fint, det är sol ute vilket det inte varit tidigare under veckan. Ska sen jobba några timmar i nya butiken i eftermiddag.

No comments: