Tuesday, April 14, 2015

Tisdag

Vi hade en härlig dag i Göteborg igår. L körde och det var roligt att prata och vara allihopa några timmar, det var underbart soligt i Göteborg även om vinden var lite kall. Som alltid blir jag så glad när jag kommer till en stor stad, jag älskar verkligen det. Det var kul att träffa andra som jobbar inom kedjan, utbildningen var bra och A som höll i det har jag ju träffat innan och hon är verkligen jättego. Vi gick och lunchade på ett ställe alldeles nära, butiken ligger ju jättecentralt. Jag har varit mycket i Göteborg när jag var yngre och mindes att stället vi var på var ett välkänt gammalt kafé som hette Petersens men nu var det ett modernt matställe. Resan hem gick också bra, synd bara att åka direkt när utbildningen var klar, jag hade gärna strosat runt i härliga Götet.

No comments: