Saturday, October 23, 2021

Lördag

 



Idag har E bjudit mig på sushi, jag fyller år snart och då brukar vi bjuda varandra  på nåt gott att äta. Vi åkte till C4 shopping och gissa vad jag kom hem med, ett ljus såklart. Köpte även en tvål på Lagerhaus. Har ju en favorit av Lilla Bruket, citrongräs, men den är ganska dyr.  Skulle vilja testa lite av deras hudvård, det är ju ett svenskt märke från Varberg tror  jag. Efteråt åkte vi till mig och tog lite kaffe. Det blev alltså nåt roligt denna helgen med!

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Trevligt att bli firad och att få komma ut och göra något roligt. Ljus kan man inte ha för många av :D Grattis i förskott! Men jag får kanske återkomma och gratta på rätt dag.
Kram

ime said...

Exakt, ljus kan man inte ha för många av!
Tack för grattishälsningen!
Kram

znogge said...

Vilken härlig lördag det blev och så trevligt att bli firad på det viset.
Grattis i förskott!

Kram

ime said...

Ja sushi är alltid trevligt! Tack för grattishälsningen!
Kram