Sunday, March 27, 2022

Härlig helg

 


Har haft en härlig helg. Jag och kusin I satt ute igår och åt lunch, solglasögonen på och håret lite på vift, men underbart att få lite sol på sig. Mycket folk på stan, det var ett evenemang som heter Move eat där man går runt till massa olika restauranger och äter småportioner. Sen köpte jag med mig penséer och en påsklilja hem som jag planterade på balkongen.

Idag hörde E av sig, hon skulle gå lite på shoppingcentrat utanför stan, jag hade tvättstugan. Men hon kom till mig efteråt och hade handlat med sig lite från Espresso house. Vi fikade och pratade,  sen har jag städat. Känns bra att ha hunnit med en del och ändå hunnit vara lite social.

6 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Vad kul att din helg blev så bra med alla möjliga roliga inslag :D
Kram

ime said...

Ja så skönt att träffa vänner också, har inte varit så bortskämd med det de senaste två åren.
Kram

Från Glam till Damm said...

Vilken mysig helg.Det gör skillnad när man kan sitta ute och få lite sol på sig. VI behöver det nu efter den här länga och mörka vintern.

HA det gott!

Kramen,

Anneli

ime said...

Ja solen gör att man får större livslust! Allt känns lättare.
Ha det gott du också!
Kram

znogge said...

Precis så ska en bra helg vara tänker jag. Det känns bra när man hinner vara lite social också för den biten behövs. Vilken fin bild på dig. Hoppas att det blir en bra start på den nya veckan!

Kram

ime said...

Ja ibland tycker jag att det enda jag gör är jobbar så det känns roligt när man träffar lite vänner. Idag är inte vädret lika fint men vi får hoppas solen återvänder.
Kram