Monday, June 13, 2022

Helgen

 



Denna helgen har jag haft besök av J. Vi har ätit och fikat gott, vi åt räkpaj i lördags. Igår gick vi ut hyfsat tidigt på förmiddagen på en promenad, vädret är oftast bäst tidigt så vi fick sol på oss.

Igår lyckades jag halka på något som var spillt här hemma så jag slog knäet med full kraft i parkettgolvet, aj. Har haft himla ont i natt och nu idag gör det ont att gå. Jag skickade ett meddelande till jobbet att jag jobbar hemifrån några dagar, det bör väl gå över, men glad om jag slipper halta iväg till jobbet. Vi har ganska långt att gå i huset med, så det är skönt att slippa. Så klantig man kan vara.

6 comments:

znogge said...

Vilken otur men olyckan är tyvärr snabbt framme. Såg ju på mitt revben... Hoppas att det bättrar sig men om inte så får du kolla upp det. Skönt att du kan jobba hemifrån i alla fall.

Kram och krya på!

ime said...

Ja usch, känner mig så klantig. Men det är väl inget en läkare kan göra åt att man slagit i knäet antar jag.
Tack och kram

ibod11 - Ingrid said...

Jättefina bilder från er sköna promenad.
Aj, inte bra att du gjorde illa ditt knä. Jag hoppas att det inte blir långvarigt. Det är ju bra att du kan välja att jobba hemifrån när något sådant händer. Kanske hade du varit tvungen att sjukskriva dig annars och det är nog din arbetsgivare glad för att du inte behövde göra. Krya på dig.
Kram

ime said...

Tack det känns bättre i mitt knä. Det var inga problem att få jobba hemifrån, som du säger är de tacksamma över att man kan jobba och inte sjukskriver sig istället.
Kram

www.nouw.com/yasminegill said...

Vilken otur du hade med olyckan hoppas du blir bra snabbt kram www.yasminejohansen.com

ime said...

Tack det känns redan bättre!
Kram