Saturday, June 04, 2022

Lördag

 Idag har jag varit och fått massage. Det var en ny massör, hon tog det mjukt, ändå gjorde det ganska ont på flera ställen. När hon skulle massera nacken fick jag be henne sluta. Det var alldeles för våldsamt så jag kände att det kunde trigga igång yrsel och huvudvärk. Jag är tveksam till om det här hjälper, det är skönt för stunden men någon större effekt har det nog inte. Jag tar det som friskvård så ännu har jag inte betalat något själv. Sen gick jag och hämtade en bh jag köpt på Twilfit, jag hade köpt den på nätet och den var bra. Kan vara svårt att hitta en som är bra och dyrt är det. Såg ett par typ boxertrosor i butiken som var fina, men när jag kollade prislappen trodde jag att jag såg fel, 675 kr för ett par trosor? Gick vidare till Kicks och köpte en foundation som har lite lättare täckning nu i sommar. Fint väder idag, kan nog faktiskt bli premiär för balkongen. Min balkong ligger ganska öppet så det behöver vara varmt för att det ska vara skönt att vara på den.

4 comments:

znogge said...

Ibland kan massage ha effekt men ibland är det bara för stunden. Klokt att avbryta så att det inte triggade i gång något.
Twilfit har bra grejer men att betala så mycket för ett par trosor skulle jag aldrig göra. Det blir Lindex "köp tre betala för två" för min del och jag är nöjd med dem.
Hoppas det blir premiär på balkongen i dag. Här är det varmt och skönt så vi har precis varit på en skön långpromenad.

Kram och fortsatt fin lördag!

ime said...

Nej jag skulle heller aldrig köpa så dyra trosor, Lindex är helt ok.
Ja det är inte omöjligt att det blir balkonghäng!
Kram och detsamma till dig!

ibod11 - Ingrid said...

Skönt att du kan få massage och ta det som arbetsrelaterat. Men det är bra att du säger ifrån när det inte blir som du vill ha det.
Jag köper inga dyra underkläder men tycker ändå att de kostar lite väl mycket. Men man måste ju ha dem. Strumpor är det enda som är billigt och det är ju bra. Men även strumpor köper jag billigt.
Jag hoppas att du fick en skön stund på balkongen :D
Kram

ime said...

Bh kostar ju en del, jag tycker det är svårt att hitta någon som sitter bra, därför får jag köpa t ex på Twilfit. Men trosor för 675 kr köper jag inte!
Det blev en väldigt skön dag på balkongen!
Kram