Friday, October 07, 2022

Bok 47



 Mirakelkuren av Inga-Lina Lindqvist

Det står att denna boken är en komedi. Jag ser inte alls det så. Det handlar om två terapeuter som driver ett företag ihop med en läkare som erbjuder rådgivning på nätet. Det känns som att dom själva skulle behöva gå i terapi för det är väldigt röriga situationer som uppstår. Det kanske är det som betraktas som komiskt? Jag får inte riktigt ihop handlingen men i slutet knyts det ihop på ett sätt. Ganska underhållande ändå.

Denna bok får 3 stjärnor av 5 möjliga av mig.

2 comments:

znogge said...

Det kan nog vara väldigt subjektivt när det kommer till vad man tycker är roligt. Ibland när några skrattar rejält kan jag få en helt annan känsla i samma situation. Spontant tror jag inte att boken är något för mig.

Önskar en fin fredag och en bra inledning på helgen!

Kram

ime said...

Ja jag blev helt paff när jag läste att boken var beskriven som en komedi!
Önskar dig detsamma!
Kram