Monday, October 31, 2022

Läget

 I lördags bjöd E mig på födelsedagslunch, vi var på ett nytt italienskt ställe här i stan. Mycket gott var det där. Vi gick lite på stan efteråt, det var höstfest. Jag mådde inte helt bra och på eftermiddagen fick jag gå och lägga mig. Trodde jag fick ett migränanfall och det kanske det var. Jag var ju och tog fjärde covid-sprutan på fredagskvällen och jag har ju reagerat på den också. För jag är otroligt seg och trött i kroppen och har ont lite varstans. Alltså inte reaktioner efter ett migränanfall. Man kan ju inte låta bli att tänka att om man får en sån rejäl reaktion på sprutan, hur dålig hade man inte blivit av covid då? Jag jobbar hemifrån idag, får se om jag orkar hela dagen.

2 comments:

znogge said...

Skönt att det bara var biverkningar i alla fall! Hoppas att du snart känner dig piggare. Trevligt att bli bjuden på lunch!

Kram och krya på!

ime said...

Ja tur man är vaccinerad nu och hoppas slippa bli sjuk.
Mycket trevligt att bli bjuden på lunch, vi brukar göra så när vi fyller år!
Tack och kram!