Friday, March 08, 2013

Jag har världens mest kärleksfulla katt, jag älskar alla mina katter men Tilda är verkligen speciell. Hon visar sin kärlek till mig hela tiden, spinner högt och tvättar mig och går med på att jag kramar om henne och borrar in mitt huvud i hennes päls länge, det skulle nog dom andra katterna bli lite chockade över om jag gjorde, men inte Tilda. Tittar jag på henne så kisar hon med ögonen för fullt, det är katters sätt att le. Minns när jag kom hem med lilla Svala och släppte ut henne ur buren, Tilda går fram och kisar hela tiden för att visa sin kärlek, Zelda fräste och sprang iväg, lilla Svala vände direkt och gick in i buren igen. Men Tilda gav sig inte, hon ville så gärna bli kompis med henne. Älskade lilla goa Tilda.

2 comments:

Renée said...

Åh vad gulligt... Min Tussan är precis likadan, hon försöker visa sin kärlek med hela kroppen. Ibland tar hon tassen och klappar mig i ansiktet, det är så man blir rörd!

ime said...

Så sött!! Ja dom är underbara djuren!