Saturday, March 23, 2013

Vissa dagar är bara så tunga. Av olika anledningar har jag inte kommit utanför lägenheten överhuvudtaget idag. E var här och fikade, hon skulle åka till sin syster sen som kommit hem från sjukhuset efter sin hjärtoperation. Jag och S har varit och letat i förråden efter grejor hon saknar och det är inget kul att komma in i förråden och dra ut allt för att leta leta och inte hitta det man söker och sen visar det sig att den ena grejen, en tavla som är hennes, fanns i en garderob inne i lägenheten. Jag har alldeles fullt av J:s grejor i mina garderober, så jag inte får plats med mina egna saker. Jag med min lilla lägenhet hyser hans saker nu när han är i Japan. Och massor av hans saker finns i S:s förråd i Lund. Har förresten satt in en annons på Blocket nu om hans lägenhet, har mest fått lite märkliga svar. Jag vill inte hyra ut till mer än en person, den är för liten för att bo flera i och skriver man svar på så dålig svenska att jag knappt kan tyda vad det står känns det inte heller riktigt ok. Jag är verkligen beroende av att det blir en seriös person så man inte behöver ha bekymmer med det också.

No comments: