Wednesday, March 13, 2013

Nu är jag fin i håret igen och P gjorde också vid mina ögonbryn, hon plockade inte så mycket, svårt att se om man inte har lupplampa men färgningen blev bra, jag kanske kan göra detta varannan gång hos henne. Efteråt åkte jag till Ritz, mitt favvocafé i Sölvesborg och fikade. Gick sen till Smaralda, den nya fina affären och köpte lite ljus, bl a ett doftljus med doft av vanilj och rabarber.
Rekryteraren ringde där jag var på intervju förra veckan, dom hade en kandidat som hade jobbat exakt med de sakerna man skulle göra där så det var svårt att konkurrera med den personen, men han tyckte jag kändes bekväm i min roll och fick ett positivt intryck av mig, se där, så han ville gärna vi skulle hålla kontakten framöver. Jag blev inte särskilt besviken, det var väl inte exakt det jag vill göra, det var mer tryggheten jag kanske ville ha, men om jag nu får praktikplats på Kicks så är det mycket hellre det vill jag jobba inom.

No comments: