Monday, March 18, 2013

Man får vara utrustad med TÅLAMOD när man har med arbetsförmedlingen att göra. Svar när det gäller praktikplatsen dröjer, jag pratade med arbetsgivaren i fredags, hon har skickat in brevet jag skickade till henne. När det når af ska dom i sin tur skicka det till facket och sen har dom fem dagar på sig att godkänna, sen ska af också godkänna, hon skrev att jag kunde räkna med TVÅ veckor när dom väl fått brevet från Kicks. Ja herregud. Vi får väl se vad som händer. Hoppas jag har praktikplatsen kvar när det väl blir godkänt.
Något som jag också skulle gilla att jobba med är med blommor, hade jag varit yngre hade jag absolut kunna tänka mig att utbilda mig till florist. Jag älskar verkligen att komma in i fina blomsterbutiker, igår var jag och S i en i Lund och det händer nånting med mig när jag kommer in och känner dofterna och ser alla vackra saker. Men jag förstår att det inte är helt glamoröst att jobba med det, det kan nog vara slitigt. Men det är det att jobba på spa också, det är väldigt stressigt mellan behandlingarna, bara under själva behandlingen som man kan njuta.

No comments: