Tuesday, July 08, 2014

Mitt Svala-armband

Här är en bild på mitt Svala-armband, det blev så fint när jag flyttade över svalan till en guldlänk och jag har det på mig varje dag.
Lite mysko väder, igår var det ju jättefint i Älmhult och hemma, lika fint i morse så jag var riktigt sommarklädd, men i Lund var det sämre och där hade det regnat igår. Men det sprack upp och blev fint där idag samtidigt som det blev sämre här hemma. Det verkar som det fina vädret följer mig. Hem var det väldigt försenat Öresundståg så jag tog Pågatåget, trots att det stannar på åtta stationer innan jag är hemma var jag ändå hemma före Öresundståget som bara stannar på en station och trots att Pågatåget blev försenat. Här hemma upptäckte jag att alla tåg var sen inställda vidare mot Sölvesborg p g a nåt kontaktfel. Ja, det märks att jag åker tåg igen efter att ha sluppit en vecka.

No comments: