Tuesday, July 15, 2014

Sovmorgon

Har tagit en rejäl sovmorgon idag, Tilda fick faktiskt inte vara i mitt sovrum i morse, jag behövde SOVA! Helt slut efter gårdagen, pass 10 till 20 är rätt tuffa och jättemycket folk, men det är ju så det ska vara. Problemet när jag åker tåg är att jag får åka 8 på morgonen och är hemma sådär halv 10-10 på kvällen, så jag är rejält mör. Antar att det handlar lite om vana också. Min förkylning har inte gett med sig riktigt eller är det något nytt, känner mig sliten. Men det går väl över det också. Drömmer om några dagar då jag fri från förkylning bara får ligga i en hängmatta t ex, just nu är inte en storstad det jag längtar efter mest, vilket jag brukar, utan t ex en vistelse på Västkusten med havet inpå, få läsa mycket, promenera vid havet, ladda batterierna. Gud vad jag hade behövt detta. Tack och lov blev det alltså en fridag idag, sen väntar tre långa pass till innan helgledigt.

No comments: