Wednesday, July 09, 2014

Nya skor

Köpte ett par sandaler idag på rea, jag går i ballerinaskor varje dag eftersom jag inte kan få fram mina sandaler som på något konstigt sätt lyckats hamna bakom alla saker mina barn stoppat in i mina förråd!? Katterna blir lyckliga när jag kommer hem med en låda.
Upptäckte i morse att jag glömt min mobil hemma när jag kom fram till tåget. Det är så hemskt att vara utan den en hel dag och det är nästan läskigt så beroende man blivit av sin smartphone. Hela långa dagen utan att kunna kolla om jag fått mail, sms eller vad som hänt i världen och på Facebook.
Ikväll när jag kom hem hade världens bästa lilla S bakat världens godaste pizza, gud vad glad jag blev. Och mätt.

2 comments:

Åsa said...

Naw va gullig bild hahha :)
Det är bra att vara utan...träna på det..det borde alla göra :)
Puss å kram!

ime said...

Javisst är hon gullig lilla katten :)
Nä jag vill inte träna på att vara utan mobilen. Det var väldigt obehagligt!!
Puss o kram