Thursday, August 21, 2014

Bloggare

Jag tycker det är så tråkigt med bloggar som jag följer som plötsligt bara slutar att uppdateras. Det blir som vänner nästan som man följer när man läser varje dag eller flera gånger i veckan och sen blir det bara tyst. Jag förstår att inte alla gillar att blogga i evighet men det är i alla fall trist. Nu är det flera stycken som lagt av att blogga och jag har inte hittat några nya. Jag gillar bloggar som beskriver vardagen hos dom som skriver, det behöver inte vara fantastiska liv som dom lever. Ett par kändisbloggar följer jag också, som Charlotte Perelli, Laila Bagge och Pernilla Wahlgren. En skriver om ett barn som drabbats av cancer, den är tung att läsa och då är det skönt att läsa lättare bloggar, som Pernilla W som berättar mycket om sin stora familj. Någon inredningsblogg följer jag och någon som skriver både om sig själv, en del matlagning och shopping.

No comments: