Monday, August 11, 2014

Ingen bra dag

Det har inte varit någon bra dag idag. När klockan ringde i morse undrade jag först varför klockan ringde mitt i natten innan jag fattade att jag skulle gå upp. Det har varit konstigheter på jobbet i Lund vilket gjorde att jag uttryckte mitt missnöje. Jag gör ju det när jag reagerar på något, sån är jag. Men bortsett från det så är jag väldigt trött. I torsdags jobbade jag i Lund, fred-lörd-söndag i Älmhult och idag i Lund. Det är jobbigt att fara iväg på olika ställen och jag känner mig trött och sliten utan att ha haft någon avkoppling i sommar förutom en vecka. Det har varit tufft att lära mig så mycket nytt på nya jobbet och jag känner att jag fortfarande har mycket kvar att lära mig. Jag vet ingenting om min jobbsituation efter denna månaden, OM det blir någon typ av kanske helgjobb i Älmhult eller vad som händer. Inte blir det bättre av att min närmaste chef där slutat och att ingen ny chef förväntas komma på ett tag till. Det känns som mycket hänger i luften och jag är bara trött trött trött. Är det någon gång jag varit i behov av lite miljöombyte och roligheter är det nu. Det är sån TUR att jag i alla fall har två lediga dagar framför mig.

No comments: