Tuesday, August 19, 2014

Tisdag

Har nu äntligen avslutat mitt sex dagar långa pass. Skulle egentligen slutat klockan 18 men en kille ville byta med mig så jag jobbade till 20. Han har precis varit iväg på semester men är slutkörd och ville sluta tidigare. Hmmmm slutkörd efter en semesterresa? Vad ska jag då säga som jobbat hela sommaren, men snäll som jag är så bytte jag. Har jobbat på Barnens idag, första gången jag varit där själv en hel dag. Då kan man få frågor som jag fick idag när dom ringde från kassan "vad kostar älgen ni har hos er?" Eller en kund som absolut ville köpa en räv, dom var slut men jag försökte få ner en som var skyltex men det gick hål på den. Kunden ville köpa den ändå så jag frågade en kollega om det gick bra att sälja räven som fått skabb.... där tyckte jag själv att jag var rolig. En lite annorlunda dag alltså. Men NU ska jag njuta av TVÅ dagars ledigt, sovmorgon imorgon!!!!

No comments: