Thursday, June 11, 2015

Torsdag

Rean började idag, vi öppnade tidigare och jag jobbade mellan 9 och 17, det är en bra tid att jobba. Ikväll har vi haft vårt sista styrelsemöte i bostadsrättsföreningen inför sommaren och det hade vi på solaltanen, det är härligt väder ikväll. Det är en härlig tid överhuvudtaget. Men jag har känt mig lite ledsen inombords och vet inte riktigt varför. Mamma skulle fyllt år idag, det är första födelsedagen hon inte finns längre. Det har nog spelat in. Livet känns så förgängligt på något sätt. Jag saknar henne och det är tiden då hon fortfarande var frisk som jag tänker på. Sen börjar jag mer och mer känna att jag blir lik henne, att sånt jag kunde tycka var jobbigt ibland med henne upprepar jag själv nu. Man förstår inte när man är yngre saker som man förstår nu och att sånt man kunde vara irriterad över faktiskt inte spelar någon roll.

No comments: