Friday, August 06, 2021

Fredag


 Igår när jag kom hem från jobbet var det blå himmel och strålande sol, jag la mig en stund på balkongen, helt ljuvligt. Morgnarna är lite kyligare nu så man får ha en kofta på sig. Nu har jag jobbat tre veckor på kontoret och jobbar nästa vecka hemma igen för att sen ha en veckas semester då jag hoppas kunna njuta av lite sensommar. Men framför allt ser jag fram emot sovmorgnar. Tycker mycket om denna tiden på året och det är helt perfekt att ha lite semester kvar.

6 comments:

znogge said...

Vilken fin bild på dig!
Så skönt dessutom att ha en veckas semester kvar för hösten är lång.

Kram

ibod11 - Ingrid said...

Jag gillar också den här tiden då kvällarna är lite svalare och när det faktiskt börjar skymma lite när det är läggdags. Men mörkt är det inte ännu när jag somnar (ca 22.30).
Väldigt fin bild :D
Kram

ime said...

Znogge: tack!
Ja jag gillar att ha en vecka i augusti. Blir det fint väder gillar jag hösten men en massa regn och blåst gillar jag inte.
Kram

ime said...

Ingrid: tack!
Oj har ni fortfarande ljust så länge! Ja det skiljer väl ca 100 mil mellan oss.
Kram

Eva i Dalarna said...

Du ser väldigt somrig och trevlig ut på fotot!

ime said...

Tack Eva! Hela sommaren när jag åkt till jobbet hsr det bara varit att dra på en klänning och ta sandalerna på men nu är det lite kyligare på morgnarna.