Thursday, September 30, 2010


Ganska långa dagar, gav mej av i morse vid 9-tiden, tog en titt i huset innan vi skulle träffas och skriva alla papper. Tyvärr hade inte städfirman gjort sitt jobb som dom skulle, dom får åka dit igen, riktigt pinsamt att behöva berätta för köparna och riktigt dåligt att dom inte städar som dom ska. När vi gjort klart affären, som inte kändes något speciellt känslomässigt, är så glad att ha blivit färdig med allt flyttande, så tog jag en lunch-fika på Ritz innan jag åkte till Karlshamn. Gick en kort sväng där innan jag började jobba. Full fart idag också, jag kan inte fatta att folk blir så galna över att köpa skor. Efteråt skulle M åka med mej och hoppa av i Sölvesborg så jag fick vänta tills han och K var klara i butiken, så efter att ha släppt av honom, kört vidare till Kristianstad och handlat lite att äta på Maxi var klockan nästan nio innan jag ätit.
Igår hjälpte G mej med att få upp tavlor, gardinstång med mera, stort tack!!

No comments: