Monday, September 20, 2010


Jag har nästan lite svårt att förstå att jag lyckats ändra sådan totalt inriktning på mitt liv. Att det jag önskade faktiskt gick att genomföra. Det var för tre år sen tankarna började ta fart på allvar. Jag ville ha förändring. Var trött på det jag gjorde, det hade bara blivit rutin, önskade få byta helt och göra något annat resten av mina år i arbetslivet. Lyckades komma in på hudterapeututbildningen, lyckades ta mej igenom ett mycket jobbigt år med plugg, pendlande och praktiskt jobb på skolans salong. Återvände en tid till mitt gamla jobb, fick avgångsvederlag när jag sökte det, lyckades få tag i en lägenhet jag verkligen tyckte om, lyckades få mitt hus sålt och NU flyttar jag om tre dagar till min lägenhet centralt i Kristianstad och jobbar med något jag tycker om.

No comments: