Thursday, September 16, 2010


Idag åkte jag till min lägenhet med några grejor, sen träffade jag S på stan, hon var på liten Kristianstad-visit för att införskaffa sej ett par festblåsor... många fester när man är juriststudent. Vi lunchade på stan, jag köpte två jättefina golvljusstakar på Borett som jag har placerat i min nya hall. Därefter körde vi ner till Lund, jag hade en hel del med mej som var barnens grejor som fick plats i J:s förråd. S hade förresten skickat ett mail om en lägenhet hon hittat på Blocket och fick erbjudande om att titta på den, den låg på Östra Torn. Vi körde dit och han som ska hyra ut den berättade att han fått 100 mail, valt ut 15 stycken som skulle få titta på den. Skulle ju vara en väldig tur om hon fick den. Sen drog jag hemåt igen och sitter nu i mitt allt mer tomma hus.

No comments: