Monday, September 06, 2010


I förmiddags var jag och klippte mej. Sen har jag försökt rensa lite mer här hemma, men jag tycker det är tråååååkigt.... tror det blir bättre när containern kommer, för då kan man verkligen slänga iväg allt man inte vill spara.
Senare idag ringde jag tapetseraren jag varit i kontakt med som ska klä om min träsoffa som jag ska ha i mitt kök. Tyget hade kommit som jag beställt så jag åkte ner med locket. Fällde alla säten bak i bilen så det gick hur bra som helst att få in det. Fick också in en stol som jag hastigt och lustigt bestämt mej för att också klä om. Det är en gammal stol som jag tror kommer från mina farföräldrars hem, dynan är klädd i grönt idag och inte så rolig, nu beställde jag tyget på bilden. Ett klassiskt tyg från Sandbergs som är lite roligt, behöver en liten färgklick i hallen där jag tänkt ha stolen. Ska bli spännande att se hur det blir när det är klart.

No comments: