Wednesday, September 08, 2010


Mina katter är så gulliga. Det är inte dom på bilden men det skulle kunnat vara det. Svala och Tilda ligger tätt ihop och ska sova, Tilda tvättar Svala som ligger och njuter för fullt. I natt väckte en busig Svala mej genom att bita i mina tår som rörde sej under täcket.... hon tror att hon fortfarande är kattunge, och det är hon kanske också.
Fixade en sak i köket uppe hos Köksmästarna för en stund sen. Dom förklarade noga hur jag skulle gå tillväga... men inte helt lätt när man saknar verktyg och inte självklart har någon att be om hjälp. Men vilken tur, Göte en av mina grannar, som har varit här och lagat tvättmaskiner, diskmaskiner och torktumlare var precis där uppe och jag frågade honom om hjälp. Och han sa ja, vad glad jag blev.
Ska åka in till Kristianstad om ett par timmar, lämna av lite i lägenheten och sen unna mej en mycket välbehövlig massage.

No comments: