Wednesday, September 01, 2010


Så här vackert är det snart i naturen. Jag hinner tyvärr inte njuta riktigt. Igår var det solsken och jag jobbade i Karlshamn. Hann dock ta en kopp kaffe på stan innan jag började. Kändes kul att jobba, mycket spring och man är rejält trött när dagen är slut men det kändes helt ok. Fem timmar är alldeles lagom. Att börja kl 13 är helt perfekt för mej, behöver inte gå upp så tidigt och hinner lite saker här hemma. Äta frukost i lugn och ro, läsa tidningen länge om jag känner för det. Att gå upp vid fem-sex-tiden är inget för mej... jag är som en zombie. Dessutom är det så mysigt med katterna, Zelda sover hos mej varje natt och när jag vaknar till kommer alltid Svala om hon inte redan är hos mej. Jag är så himla glad för mina katter. Till helgen kommer J och S hem. Jag är rätt glad för dom också.....

No comments: