Tuesday, April 26, 2011


Fick ett roligt samtal idag. Jag har fått sommarjobb på IKEA!!!! Ska börja 7 juni, utbildning i tre veckor och jobb t o m v 33. Eventuellt längre om dom behöver förstärkning i höst. Vad jag ska göra? Jo, sälja kök!!!! Blev lite paff, när jag var där på intervju berättade dom att dom behövde folk till kundservice och reklamationer, Älmhult är enda stället i Sverige som tar emot samtal och dom behövde förstärka med mycket folk, lite nämnde dom även distribution och köksförsäljning, men aldrig kunde jag tro att dom skulle välja mej till att sälja kök!! Måste man inte vara teknisk för det? Jag ska i alla fall få utbildning så jag hoppas jag kan lära mej, men det blir ju via internet och telefon och jag ser jättemycket fram emot det här.

2 comments:

Renée said...

GRATTIS!!! Roligt att få in en fot där, personalrabatt är aldrig fel ;-) Lycka till, du klarar det finemang tror jag, KRAMIS!

ime said...

Tack! vad snäll du är. Men jag ska kombinera med att jobba på spa, älskar ju att göra behandlingar och jobba med människor också!
Kram